Thursday, September 18, 2008

kenangan aku dan dia!!!!!


aku sgt gembira ari nie sbb ramai kwn2 aku masih syg kan aku...
skrg kwn2 aku ramai dah berjaya.....

oney dan zack adalah antara kwn2 aku yang dah berjaya fky(bkn lompat pagar) ke luar negara...
pokke dah berjaya dalam perniagaan di kat k.l...................
alin n aishah dah jadi warganegara malaysia kat indon (nie gerenti PATI).....
koga,kurt,nick dan pidut pokok dah berjaya p ke universiti yang bergelar APEX......

Dihari raya nie aku memohon seribu kemaafan kepada sahabat2 dan rakan taulan...
xkira la yang jauh atau yang dekat.......
yang aku dapat luahkan maaf zahir dan batin!!!!
raya nie datang la kat umah k.....

aku sangat berharap hidup aku sempurna dgn ketibaannya Si Dia kesisi aku...
aku dah berubah skrg,
aku harap Dia dpt menerimaku seadaanya....

No comments: